Persoane interesate

luni, 9 octombrie 2017

CA-(SĂ) CONSTRUIEȘTI!

Grea misiune când te apuci să contruiești o casă! Pe lângă atâtea chestii birocratice de care te izbești, cum ar fi proiect, autorizație de construire, etc., greul intervine atunci când trebuie să procuri materialele de construire ca să te apuci de treabă. Asta dacă alegi să o construiești în regie proprie, fără să apelezi la vreo firmă de construcție. 
Bine că am trecut de faza asta acum zece ani! Mi-am văzut căsuța înălțată, am terminat și finisajele interioare, am mobilat-o în proporție de 80%, m-am și mutat în ea, dar ce mă fac cu finisajele exterioare? Trebuie neapărat să fie izolată pe exterior, altfel voi munci doar ca să-mi achit facturile la utilități! Și când zic utilități mă refer în special la alimentarea cu gaze naturale care, dacă nu izolez urgent casa, mă va duce în sapă de lemn!

Ce și cum caut?

Zis și făcut! În primul rând trebuie să găsesc un furnizor (magazin) unde să existe absolut tot ce am nevoie pentru izolarea termică, fără să fie nevoie să alerg între mai multe locuri după una-alta, să irosesc timp și bani.
Și cum să fac asta dacă nu online? De la prima căutare pe Măria-Sa Google, descoper un depozit online care are tot ce-mi dorește inimioara în materie de construcții și nu numai. Se numește chiar așa, Depozit-Online. Așa cum îl recomandă numele, este un depozit în toată puterea cuvântului, găsind aici, absolut tot ce ai nevoie, de la materiale pentru fundație, continuând cu finisajele de mare clasă, și terminând cu diferite forme de mobilier pentru baie. Asta dacă vorbim de contrucția unei case, pentru că în acest depozit, găsești cam tot ce înseamnă articole de bricolaj pentru întreaga gospodărie. 



De ce să cumpăr de la Depozit-Online?

Pentru că are la activ o experiență de peste 9 ani în online care a condus la peste 40.000 de clienți mulțumiți. 
În ofertele sale se regăsesc peste 25.000 de produse pentru casă, de la materiale de construcții de înaltă calitate, articole pentru finisaje interioare și exterioare, termoizolație și hidroizolație, acoperișuri moderne și până la unelte și scule, la prețuri foarte avantajoase. 
Pe lângă raportul bun calitate-preț și o diversificată modalitate de plată, site-ul are și oferta de finanțare în rate fără dobândă cu anumite carduri de cumpărături. 
De asemenea, are permanent oferte cu bonusuri, cadouri în produse și vouchere cadou. 
Printre alte promoții active, Depozit online mă răsplătește și cu transportul gratuit în anumite condiții, precum și cu posibilitatea păstrării mărfii în custodie. Livrarea mărfii se face atât prin parcul logistic propriu cât și prin curier.

În sfârșit m-am decis!

Alegerea mea în materie de izolație termică s-a oprit la vata minerală de exterior, care îmi promite o izolare de calitate, ignifugă, confort și căldură în căsuța mea.  Am de unde să aleg pentru că sunt 67 de produse de acest fel cu prețuri de toate felurile. În continuare pun în coș toate articolele necesare realizării unei lucrări de calitate: adeziv, plasa de armare, dibluri, etc. 
Având în vedere că sunt și clienți care sunt paraleli cu tot ce înseamnă material de construcție, depozitul online oferă și consultanță de specialitate în alegerea celor mai potrivite materiale pentru realizarea proiectelor. 

Concluzii

Iată ce ușor mi-am achiziționat materialele, în maxim 1/2 oră (incluzând și comparări de prețuri cu alte site-uri și păreri ale cumpărătorilor, ca să-mi fundamentez decizia!), scutind timp, bani și nervi!
Aș vrea să aflu și părerea voastră vis-a-vis de experimentul meu online... 
Voi cum procedați când trebuie să faceți anumite amenajări?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu