Persoane interesate

sâmbătă, 7 octombrie 2017

Creativitate fără limite - SuperBlog 2017

Ca o neinițiată ce sunt într-ale bloggingului, bineînțeles că am aflat târziu despre competiția cea mai longevivă din blogosfera românească, SuperBlog 2017. Dar știți cum se spune, mai bine mai târziu decât niciodată... Din pasiune pentru cuvânt și alăturarea lui în gânduri, datorită faptului că îmi place competiția, fiind o fire prietenoasă și sociabilă, îmi doresc să fiu acceptată și eu în acest „maraton” al bloggerilor. 
SuperBlog este o competiție care susține noile talente din bloggingul românesc, o punte de legătură între aceștia și mediul de afaceri. Ca în orice competiție intervine însă și latura motivațională, care în acest caz nu este deloc de neglijat: premii diverse și tentante...
Dornică de adrenalină și noi provocări, de ce să nu îmbin utilul cu plăcutul? Vreau să particip și eu la SuperBlog 2017 făcând ce-mi place: să scriu!
Haideți și voi!



2 comentarii: