Persoane interesate

luni, 30 octombrie 2017

Ia și tu vitamina de bună dispoziție!


Sănătatea e averea cea mai de preț a omului, sănătatea e cea mai importantă, mănâncă sănătos, trăiește sănătos, bla, bla, bla....
Suntem sătui de atâtea cuvinte, îndemnuri, dictoane, sfaturi...
Dar acum, serios, tu ce faci pentru sănătatea ta? 
O să-mi spui că mănânci sănătos, că faci mișcare, sport, că te hidratezi corect, că nu te enervezi...
Nu, serios? Câți dintre noi fac asta?
În ziua de azi cu atâtea tentații și ispite e tot mai greu să ții drumul drept. Și mai este și acest dușman invizibil, care ne pândește și nu ne iartă nici cea mai mică greșeală... Timpul...
Uite, eu recunosc cu mâna pe inimă că nu mă încadrez în tiparele omului grijuliu cu el însuși, deși mi-aș dori din toată inima.
Încerc să gătesc sănătos, cu mai puțină carne și cu mai multe legume, fără grăsimi, sport nu fac (numai gândul mă îngrozește!), cu hidratare așa și așa, în niciun caz nu beau cele două kile zilnice de H2O.
Gătesc o dată pe săptămână pește, care este cunoscut ca o sursă naturală de proteine și minerale. 
De 10-15 ani încoace, am probleme mari cu greutatea și din această cauză am limitat consumul de alimente de origine animală.
Consum fructe și legume crude. Cam atât....
Am noroc cu suplimentele alimentare la care apelez din când în când.
Cu ceva vreme în urmă, am observat că mă simt extrem de obosită, confuză, că nu mă pot concentra suficient la serviciu. Noaptea, mă trezeam cu membrele amorțite, permanent simțeam furnicături în mâini și picioare. 
M-am adresat unui farmacist care mi-a spus că am carență de vitamina B12. Vitamina B12 este o vitamină hidrosolubilă, esențială pentru organism, care nu poate fi sintetizată de către acesta și, de aceea, este nevoie de un aport extern de produse care conțin această vitamină.
Așa am descoperit Vitamina B12 Anckermann recomandată de farmacist, vitamină care este esențială în buna funcționare a sistemului nervos. 

Producătorul acesteia este compania germană Wӧrwag Pharma, cu renume internațional.
Am început tratamentul cu un comprimat pe zi, înainte de micul-dejun, băut cu o cantitate suficientă de lichid. Un comprimat de B12 Ankermann Vital conține 100 μg de vitamină B12. 
Am început să consum mai des ouă, pește, carne, iaurt, lapte, brânză. Nu m-am mai gândit că mă îngraș.
Momentan sunt în plin tratament cu B12 Vital și am observat că am mai multă energie ca de obicei, mi-am îmbunătățit calitatea somnului și, cel mai important, mi-a revenit pofta de viață!
Dacă și voi v-ați confruntat cu probleme asemănătoare, mergeți la medic pentru un diagnostic, și nu uitați că Vitamina B12 Vital este disponibilă de la 1 octombrie 2017 în principalele lanțuri farmaceutice din țară!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu