Persoane interesate

vineri, 10 noiembrie 2017

America, I'm comming!


Plec în America! Doamne, plec în America!
Nu-mi vine să cred că am primit viza după ce am aplicat la un job pe timpul vacanței de vară prin CND Vacanțe Speciale accesând programul work and travel. Voi experimenta un mediu de viață și cultural diferit de tot ce știam până acum, în care distracția și bucuria de a fi independentă sunt garantate! Scopul principal al programului este de a familiariza studenții din diferite țări ale lumii cu viața și cultura americană, oferind totodată posibilitatea americanilor de a veni în contact cu alte culturi. 

 American Dream

Visul meu american s-a născut în iarna trecută, dar va prinde contur peste o lună, când îmi voi fi luat zborul, la propriu și la figurat, către State alături de alți trei colegi de facultate. În special, mă bucur că merg împreună cu Ana, prietena mea cea mai bună. Împreună am aplicat pentru același tip de job și ambele am fost selecționate pentru aceeași locație.
Am avut de ales între mai multe joburi în funcție de zona țării. Astfel, în anumite regiuni sunt disponibile posturi în restaurante, cafenele sau parcuri de distracții, iar în alte zone sunt disponibile joburi în industria hotelieră. Noi ne-am ales să lucrăm ca amusemment park worker în Luna Park din Brooklyn, New York.

Am pus la cale întreaga călătorie, în cele mai mici detalii: vom călători fără escală din Belgrad până la New York cam 10 ore, vom ateriza pe aeroportul John Fitzgerald Kennedy din New York și apoi vom pleca spre Hotelul Le Bleu, unde vom fi cazate. 
Abia aștept să trăiesc pe viu toată agitația americană, cu lumini multicolore, zgârie-nori din sticlă și toată nebunia de pe străzi! 

Cred că nu va fi prea stresant pentru mine lucrând trei luni într-un parc de distracții, eu, care nu am muncit nici măcar o oră pe bani la cele 21 de primăveri! În sfârșit, sunt sigură că mă voi descurca, ambiția și determinarea de a trăi la maxim experiența americană fiind două atuuri puternice! 
                                

Pe parcursul acestei experiențe, voi interacționa cu americani și cu alți studenți internaționali, voi descoperi viața de zi cu zi tipic americană, îmi voi face o mulțime de prieteni cu care îmi voi petrece timpul liber în excursii, la plajă, la shopping. Și bineînțeles, îmi voi perfecționa limba engleză pentru că deja mă gândesc la următorul program Work and Travel de anul viitor!

10 lucruri de făcut în New York (sau ce voi face în timpul liber):

- să urc pe Empire State Building
- să vizitez Statuia Libertății și sudul Manhattan-ului
- să fac un tur cu feribotul al Statuii Libertății, Ellis Island, al clădirii United Nations și al Podului Brooklyn Bridge
- să mă plimb prin Central Park
- să văd Rockefeller Center
- să casc gura pe Wall Street
- să vizionez un film la Sony IMAX Theater
- să călătoresc în viitor la Sony Wonder Technology Lab
- să vizitez Museum of American Art, Brooklyn Museum, Metropolitan Museum of Art
- să mănânc în  Little Itally, Chinatown sau Times Square.


Sunt sigură că prin Work and Travel Vacanțe Speciale voi descoperi locuri ca-n filme și oameni incredibili, dar ce e mai important, voi încerca din răsputeri să mă redescoper pe mine! 

Sfatul meu:

Dacă ești student, masterand, doctorand, înscrie-te fără ezitare în programul work and travel pentru studenți și vei avea parte de o vacanță specială, îndeplinindu-ți un vis și trăind o experiență unică!
Prin intermediul work and travel in America vei descoperi un nou mod de viață și de gândire, revenind acasă cu amintiri și experiențe pe care nu le vei uita niciodată!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu