Persoane interesate

miercuri, 8 noiembrie 2017

Vegis aduce natura în casa ta!

Preocuparea pentru sănătatea familiei se află la cote maxime acum, în perioada iernii. Sunt interesată în mod special de produse naturiste care să nu genereze efecte adverse. În familie, folosim multe ceaiuri, produse apicole, suplimente naturale, alimente naturale. 
Un astfel de magazin online care să strângă toate aceste produse laolaltă este Vegis. De fapt, Vegis, așa cum îi este și deviza, aduce natura la tine acasă. 
În ultimul timp, am achiziționat de la ei lăptișorul de matcă, un produs apicol excelent care întărește sistemul imunitar, ajută în convalescență, menopauză, epuizare fizică și psihică, protejează ficatul, întărește firul de păr și unghiile. De asemenea, este un antioxidant puternic și întârzie îmbătrânirea.
Acum, pe Vegis, găsim pachetul Lăptișor de matcă pur 100 g + 100 g de la producătorul Albina Carpatină la prețul promoțional de 122,94 lei, redus cu 40% față de prețul inițial. Este o investiție care merită făcută, mai ales că beneficiați și de livrare gratuită. 
Vreau să vă spun că eu, de vreo 7-8 ani, de când mi-am făcut o amigdalectomie, în perioada octombrie-noiembrie a fiecărui an, întotdeauna eram răcită și făceam tratament injectabil. Acum, e prima dată când trec peste chinul injecțiilor, și sunt convinsă că la întărirea imunității mele a participat și lăptișorul de matcă.


Navigând pe site-ul Vegis, mi-am mai pus în coș, pe lângă lăptișorul de matcă și alte produse naturale ieftine cum ar fi sare roz de Himalaya, linte verde Sanovita, quinoa Sanovita, pudră de turmeric și un mix de semințe pentru salată.
Un sfat de la Stan Pățitul: investiți în alimentație sănătoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu