Persoane interesate

miercuri, 11 octombrie 2017

Puterea sunetului vine de la Edifier

  Despre muzică    


   Când spun că muzica mă însoțește pretutindeni, nu fac uz de un clișeu lingvistic, ci e realitate. Ea, muzica a fost mereu cu mine și lucrul acesta se întâmplă constant de vreo treizeci de ani încoace....
   Serios, de când fac ochi dimineața, până când mă pun în pat seara pentru somn, muzica e parte din mine. Ca o prietena credincioasă mă însoțește peste tot, cu eleganță, umăr la umăr, ca un Don Quijote cu Sancho Panza lui... 
   Ascult muzică dimineața în baie, în mașină în drum spre serviciu, timp de 8 ore la job (în surdină), la o ieșire, seara acasă. E atât de omniprezentă încât de multe ori nici nu o mai sesizez, îmi aduc aminte de ea când rămân singură cu mine și am timp să-mi ascult gândurile. 
   Nu vă gândiți că dacă n-aș mai avea-o, nu i-aș simți lipsa. Dimpotrivă, lipsa ei mă face irascibilă, nervoasă, temătoare. E drept că gusturile mele muzicale s-au mai schimbat între timp, au evoluat sau au involuat (!), clar e că am trecut prin toate fazele, rock, disco, folk, blues, hip-hop, relaxing, nu neapărat în această ordine.
   Dacă stau bine și mă gândesc, datorită articolului pe care-l scriu - importanța muzicii la un moment dat în viața mea, realizez că dacă nu ar fi fost cu mine, nu aș fi suportat relativ ușor anumite întâmplări din viață.

   Îmi amintesc după ce l-am pierdut pe tata, aș fi ascultat încontinuu un cântec al Paulei Seling, care mi se părea mie că stabilește o conexiune între mine și cel plecat. Cu volum maxim, sunetul îmi picura balsam pe rana din suflet, aducând cu el mângâiere și consolare. 

   Despre Edifier                   


  Răspunzătoare de sentimente și emoții, muzica sună diferit în funcție de sistemul audio utilizat. Aspirant la titlul de lider internațional, brandul Edifier este recunoscut ca cel mai bun furnizor de soluții audio premium, oferind cea mai bună experiență audio posibilă clienților săi din peste 70 de țări ale lumii.
   Fondată în China în anul 1996, dezvoltată ca o companie pe verticală, Edifier este definită de trei concepte: pasiunea pentru sunet, cea pentru design și pasiunea pentru calitate
   Ancorat în realitatea de zi cu zi, brandul Edifier este implicat activ și în diferite programe sociale. Dorind ca sunetul muzicii să fie auzit și de copiii cu deficiențe de auz, Edifier s-a implicat activ în proiectul Angel Sound Foudation, donând 2 milioane de dolari pentru ca 60 de micuți să beneficieze de implanturi cohleare.
  Totodată, compania oferă anual studenților de la Institutul de Tehnologie din Beijing burse pentru diverse discipline de studiu.
   Nici problemele cu care se confruntă mediul înconjurător nu le sunt străine celor de la Edifier. Ei militează constant pentru protejarea naturii, încurajând utilizatorii produselor lor să le recicleze în mod corespunzător. 
  Produse audio de la brandul Edifier găsiți online pe site-ul www.magazinultau.ro.
   Mă gândesc, oare cum s-ar auzi melodia mea preferată ,,Eros Rain”, în boxele 2.0 Edifier?


    Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.
      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu