Persoane interesate

vineri, 17 noiembrie 2017

Momentul meu

Trag cu putere în piept aerul rece de munte. De aici, de pe terasa hotelului peisajul e de vis. Din sita cerului se cern milioane de fulgi mărunți și deși peste brazii bătrâni... E pentru prima dată când agreez ideea că m-am născut într-o zi de toamnă târzie. Până acum, chiar îi reproșam mamei, mai în glumă, mai în serios, ,,de ce nu ați programat venirea mea pe lume vara? Așa îmi serbam și eu ziua cu prietenii  în aer liber, la mare, sau la iarbă verde... nu trebuia să-mi car amicii prin vreun club aglomerat, unde să găsim cu greu locuri libere sau un petec neocupat de ring de dans...”
Acum, aici, chiar mă simt fantastic... Oare decorul să fie de vină sau faptul că azi împlinesc 18 ani și brusc m-am maturizat?

                                                               
Heeeeeeeeei, luumeeeee! Azi fac 18 aaaani!!!!
Nici nu știu de ce să mă bucur mai întâi: că în sfârșit pot să-mi iau multrâvnitul permis de conducere și să dau câte ture vreau cu mașina babacilor? Sau că am dreptul să mă îmbăt le-gal? Hei, păzea, că de acum am și dreptul la vot!!!
Ooooff! Știu că majoratul vine cu multe drepturi, dar și cu multe responsabilități... Trebuie să învăț să mă descurc de unul singur, pentru că nu peste mult timp voi avea nevoie de o slujbă, și cu puțin (ne)noroc aș putea să-mi câștig singur existența.
Uite, deja am început să gândesc ca un adult! Nu-mi place, pentru că azi e despre distracție, azi e despre ziua mea, azi e despre majoratul meu!
 
                                                                     sursa foto: Pinterest

Ingredientele unui majorat reușit

Locația a fost aleasă cât mai aproape de casă, cu un search pe organizare evenimente Brasov.
Ai mei s-au gândit să-și răsfețe odorul și au rezervat un salon de evenimente din Poiana Brașov, mai exact la Hotelul Royal. Personalul hotelului s-a ocupat de meniu, muzică, decorațiuni, numai ca seara aceasta să fie de neuitat, ca eu și toți cei aproximativ 80 de invitați să ne simțim minunat!
Pentru că majoritatea invitaților sunt tineri, am ales ca masa să fie organizată sub forma unui bufet suedez cu specialități culinare internaționale, mergând pe creativitate și diversitate, pe explozii de culoare și o mare varietate de gusturi. 
Atuul petrecerii este însă, muzica! DJ-ul va destinde atmosfera cu toate stilurile de muzică, organizând și un concurs de karaoke, la care sper să ne distrăm pe cinste!
Îmi doresc ca totul să decurgă perfect și ca cei care îmi sunt alături în acest moment important, să fie mulțumiți și satisfăcuți! 
Ah, avem și un fotograf profesionist care să imortalizeze toate momentele petrecerii! 































Baloane, bannere, aranjamente florale, jocuri de lumini...
Seara a venit și eu sunt în centrul atenției tuturor! Este un moment unic și îl trăiesc cu o intensitate de care nu mă credeam în stare. Mă uit emoționat la ai mei și văd în ochii lor mândria că m-au crescut bine și frumos... Aproape că îmi dau lacrimile... Este momentul meu!
Invitații îmi aduc cadourile, iar eu mă simt ca în copilărie, când venea Moș Crăciun...., fericit și emoționat! 
Uite-o și pe Dana, simpatia mea de la XII B. Trebuie să-mi fac curaj în seara asta și să o invit la dans... O să ne lăsăm purtați de val și vom dansa împreună până dimineață...
Hei..., am 18 ani și mă așteaptă lumea să o cuceresc!

                                            sursa: You Tube
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - ediția de toamnă.

2 comentarii: