Persoane interesate

marți, 7 noiembrie 2017

The show must go on with Affiliate Ranking!



Când am luat hotărârea de a-mi face un blog, nu prea aveam habar cu ce se mănâncă bloggingul. Știam doar că am o mulțime de gânduri și de trăiri de împărtășit celor doritori să le cunoască. Era un preaplin în mintea și în sufletul meu care se dorea revărsat în afară.... Nici cu tehnologia nu stăteam prea bine, în sensul că nu știam de unde și cu ce să încep. Am urmărit câteva tutoriale pe net, am pus întrebări, și încet-încet am pășit în această lume nouă.
Acum, în Campionatul Național de Blogging, primim o nouă provocare: Cupa Bloggerilor în Affiliate Ranking, care este un fel de tester al potențialului fiecărui blogger. 
2Performant este o platformă destinată colaborării dintre magazinele online și bloggeri, în urma cărora amândoi se pot alege cu câștiguri, în sensul că unul (blogul) promovează afacerea celuilalt (magazin online), iar cititorii cumpără. La prima vedere pare simplu, dar pe măsură ce pătrunzi în culisele competiției îți dai seama că te-ai „înhămat” la o treabă serioasă, că trebuie să depui oarecare efort, întrucât la înscriere primești un număr al poziției tale în clasament care crește sau descrește în funcție de efortul tău depus, de seriozitatea cu care tratezi competiția și nu în ultimul rând de perseverența ta. Numărul meu generat la înscriere este 866 și îmi doresc să descrească cel puțin până la cel mai mic număr format din 2 cifre!


2Performant a început să activeze în 2008 sub denumirea 2Parale și a evoluat mereu, ajungând azi la peste 500 de magazine online în rețea, magazine care au plătit mai mult de 6 milioane de euro din comisioane afiliaților 2Performant.
Nu știu cum va fi evoluția mea în cadrul acestei competiții, dar un lucru știu sigur: The show must go on!


4 comentarii: